- Εναρμόνιση με τα νέα Λογιστικά Πρότυπα & με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
- Οργάνωση και επίβλεψη λογιστηρίου - Τήρηση λογιστικών βιβλίων
- Κατάρτιση και υπογραφή Οικονομικών καταστάσεων
- Ανάπτυξη συστήματος για την παρακολούθηση αποθήκης, παραγωγής
- Ανάπτυξη συστήματος κοστολόγησης
- Σύνταξη και υποβολή φορολογικών δηλώσεων
- Φορολογικές συμβουλές σε σύνθετα θέματα
- Άμεση πληροφόρηση για κάθε αλλαγή σε φορολογικά θέματα
- Υποστήριξη σε φορολογικούς ελέγχους
- Υποστήριξη στην ανάπτυξη υφιστάμενου ή εγκατάσταση νέου μηχανογραφικού συστήματος